Witam serdecznie - jestem nowa koniczynka3102 - G1

My wygrałyśmy, Ty też wygrasz :)

Witam serdecznie - jestem nowa koniczynka3102 - G1

Postprzez koniczynka3102 » 27 cze 2013, o 10:09

http://www.duszki.pl/usunieciemacicy/forum/viewtopic.php?f=2&t=209&p=6659#p6659

26 cze 2013, o 12:39
Witam,jestem nowa ,ale forum znam od lipca zeszlego roku, kiedy to stwierdzono u mnie cin 3 ,wiele sie dowiedzialam z waszego forum,mozna powiedziec ,ze wiecej niz od lekarza :) czytalam wszystkie watki i posty,poniewaz mialam przeprowadzone dwie konizacje ,ale w perpspetywie operacje , gdyz na samym poczatku lekarz powiedzial mi ,ze w gre wchodzi operacja, ale ja musialam do tego dojrzec psychicznie. Dzieki wam tez latwiej mi bylo oswoic z ta mysla ,ale dopiero teraz odwazylam sie napisac :) . Mam 40 lat i jestem 16 dni po operacji usuniecia macicy, jajowodow ,szyjki i czesci pochwy , wlasnie corka pojechala odebrac wynik histopatologiczny, troche sie boje , zobaczymy co mi przywiezie :) Chetnie podziele sie swoimi spostrzezeniami odnosnie pobytu w szpitalu i choroby , gdyz z tego co zauwazylam kazdy ma inne odczucia i w kazdym szpitalu jest inaczej.Serdecznie pozdrawiam wszystkie forumowiczki i zycze duuuuuuzo zdrowka :)
koniczynka3102
 
Posty: 131
Dołączył(a): 26 cze 2013, o 09:30
Wiek: 0

Re: Witam serdecznie - jestem nowa - G1

Postprzez olikkk » 27 cze 2013, o 10:19

http://www.duszki.pl/usunieciemacicy/forum/viewtopic.php?f=2&t=209#p6667

26 cze 2013, o 15:03
Witam nową Syrenkę na pokładzie Syrenkowa ;) - Koniczynko :-*
Smutne to, że kolejna młoda Kobietka trafiła pod noże chirurga :( ale przynajmniej z szansą na spokojniejsze życie z nadzieją na powrót do zdrowia :)
Tego Ci życzę z całego serca i cieszę się, że chcesz się podzielić z nami swoimi doświadczeniami :) Życzę Ci oczywiście dobrych wyników Hp i mam nadzieję, że takie będą :-*
Obrazek Obrazek Obrazek
olikkk
Avatar użytkownika
olikkk
Glowny Moderator
 
Posty: 4225
Dołączył(a): 1 gru 2012, o 15:55
Lokalizacja: Śląsk
Wiek: 54
Data operacji: 23 lutego 2010
Metoda operacji: cięcie poprzeczne
Powód operacji: Mięśniaki macicy
Zakres operacji: Usunięcie macicy z przydatkami
Znieczulenie dolędźwiowe
Wynik HP: OK
Terapia hormonalna: Systen 50
od kwietnia 2010 roku
Na wyraźne efekty czakałam ok 2 miesięcy

Re: Witam serdecznie - jestem nowa - G1

Postprzez mycha74 » 27 cze 2013, o 10:27

http://www.duszki.pl/usunieciemacicy/forum/viewtopic.php?f=2&t=209#p6687

26 cze 2013, o 21:53
Witam koniczynkę i widzę,że mamy dużo wspólnego-operacyjnego a w zasadzie to samo :) ale wszystko już za nami. Wynik na pewno będzie OK, jesteś jeszcze króciutko po a to ważny czas więc uważaj na siebie :)Pisz do nas, dziel się wszystkim bo to właśnie najfajniejsze na forum a wielu z nas pomaga :)
marzenia się nie spełniają - marzenia się spełnia...
Avatar użytkownika
mycha74
 
Posty: 113
Dołączył(a): 20 lut 2013, o 23:09
Lokalizacja: ŚLĄSK
Wiek: 39
Data operacji: 27 lutego 2013
Metoda operacji: cięcie poprzeczne
Powód operacji: nawrót CIN III/ CIS po konizacji szyjki macicy- znieczulenie dolędźwiowe
Zakres operacji: usunięcie macicy bez przydatków
Wynik HP: OK

Re: Witam serdecznie - jestem nowa - G1

Postprzez tessunia49 » 27 cze 2013, o 10:29

http://www.duszki.pl/usunieciemacicy/forum/viewtopic.php?f=2&t=209#p6691

26 cze 2013, o 22:37
Koniczynko witaj w Syrenkowie :)
tessunia49
 
Posty: 195
Dołączył(a): 10 lut 2013, o 21:09

Re: Witam serdecznie - jestem nowa - G1

Postprzez koniczynka3102 » 27 cze 2013, o 10:30

http://www.duszki.pl/usunieciemacicy/forum/viewtopic.php?f=2&t=209#p6695

27 cze 2013, o 00:16
Witam ponownie , nie moge spac,dziekuje za slowa otuchy, corcia przywiozla wynik i sie zalamalam :( ,przed operacja mowili mi,ze ma cin 3 i wystarczy operacja i juz , a na wyniku HP , G 1 i zalecenia RADIOTERAPIA, to juz po mnie :( Kochane Syrenki ,jezeli,ktoras z was ma podobna sytuacje do mojej to prosze o jakies informacje ,bo sie podlamalam ,pozdrawiam serdecznie i zycze zdrowka
koniczynka3102
 
Posty: 131
Dołączył(a): 26 cze 2013, o 09:30
Wiek: 0

Re: Witam serdecznie - jestem nowa - G1

Postprzez cass80 » 27 cze 2013, o 10:49

Ja również Cię Witam Koniczynko, nie załamuj się kochana, ja miałam G2 i żyję i mam się świetnie, jestem w pełni wyleczona!! Radioterapia to pewnie jak wyżej, któraś syrenka napisała, "dmuchanie na zimne", dla pewności aby nic już nie wróciło. Trzymaj się dzielnie, nie zakładaj od razu najgorszego. Lekarz na pewno wszystko Ci wyjaśni. Buziaki :-*
Avatar użytkownika
cass80
 
Posty: 142
Dołączył(a): 6 mar 2013, o 14:48
Wiek: 33
Data operacji: 27 marca 2013
Metoda operacji: cięcie pionowe
Powód operacji: rak szyjki macicy Ia1 G2
Zakres operacji: Usunięcie macicy, transpozycja jajników
Wynik HP: OK (Brak komórek rakowych w pobranym materiale)

Witam serdecznie

Postprzez koniczynka3102 » 27 cze 2013, o 11:21

Witam serdecznie, spanikowalam, najpierw musialam sie oswoic z cin 3 i z operacja , a teraz z g 1 i radioterapia ,koszmar, kiedy to sie skonczy ? Chcialabym normalnie zyc , nie myslac codziennie o tym wszystkim, jestem juz tym wszystkim zmeczona, poczytalam troche w necie o rokowaniach i 5 letnie nie sa takie zle ,a co dalej ? Dozyje 10 lat? Przepraszam za moj pesymizm, ale musze sie troche wyzalic. Poza tym bardzo sie boje radioterapii , to jest powazna sprawa, naswietlania moga uszkodzic pecherz ,jelita i inne skutki uboczne :( A juz tak dobrze sie czulam, jestem 17 dzien po operacji, nic praktycznie mi nie dolega ,fizycznie czuje sie bardzo dobrze, poza incydentem z zaparciami ( myslalam , ze umre) ;) , a tu masz babo placek , niekonczaca sie historia, nie mogl byc ten wynik lepszy? Pozdrawiam cieplutko :)
koniczynka3102
 
Posty: 131
Dołączył(a): 26 cze 2013, o 09:30
Wiek: 0

Re: Witam serdecznie - jestem nowa koniczynka3102 - G1

Postprzez malgos65_2 » 27 cze 2013, o 14:05

Koniczynko, rok temu moja kuzynka po operacji miała radioterapię. Przez cały czas czuła sie dobrze, żadnych skutków ubocznych naświetlań nie miała. Teraz wciąż czuje się dobrze...ba...nawet bardzo dobrze. Ja po swojej operacji jestem aktywna i nie narzekam na nic, ale moja Grażynka...to jest wulkan energii, przy którym ja "wysiadam" :) Zatem, uszy do góry, jest do pokonania choroba, Twój pesymizm to punkt dla przeciwnika. Nie dasz się chorobie, pokonasz ją w tej ostatniej już rundzie.
Avatar użytkownika
malgos65_2
 
Posty: 128
Dołączył(a): 22 maja 2013, o 00:29
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Wiek: 48
Data operacji: 19 października 2010
Metoda operacji: cięcie poprzeczne
Powód operacji: mięśniak macicy, przerost endomietrium
Zakres operacji: macica i jajniki
Wynik HP: OK
Terapia hormonalna: powrót to terapii, Estalis

Witam serdecznie

Postprzez koniczynka3102 » 2 lip 2013, o 01:11

Witajcie Syrenki, ja się nie znam na tym wyniku hp , jestem zielona , ale jest napisane , ze był naciek na 2/3 szyjki , masakra, 17.lipca idę do lekarza i cobaczymy co powie , co robić trzeba żyć dalej :) Jak już sie cos zaczęło to trzeba skończyć ;) Pozdrawiam cieplutko i życzę zdrówka
koniczynka3102
 
Posty: 131
Dołączył(a): 26 cze 2013, o 09:30
Wiek: 0

Re: Witam serdecznie - jestem nowa koniczynka3102 - G1

Postprzez Beaplus » 2 lip 2013, o 08:16

Koniczynko wiem, że oczekiwanie na wizytę jest ciężkie, ale trzymaj się, lekarz wszystko ci wyjaśni. Trzymam kciuki, aby nie było źle. %%- :ymhug:
ObrazekPlusik
Avatar użytkownika
Beaplus
 
Posty: 223
Dołączył(a): 13 lut 2013, o 09:23
Lokalizacja: Śląsk
Wiek: 44
Data operacji: 8 marca 2011
Metoda operacji: cięcie poprzeczne
Powód operacji: Mięśniaki macicy, usunięcie trzonu macicy
Wynik HP: OK
Terapia hormonalna: NIE

Re: Witam serdecznie - jestem nowa koniczynka3102 - G1

Postprzez sylwia_z_1978 » 10 lip 2013, o 21:53

Koniczynko,
Nie jestem lekarzem, a jedynie kobieta która przeszła przez cała chorobę nowotworową i oczywiście lepiej być 100%zdrowym niż musieć borykać sie z czymś takim jak my, ale Twój wynik nie jest wcale straszny!!!
Nie panikuj!!!
Ja miałam 34 lata jak zachorowalam. Miałam G3 i zajete węzły chlonne obustronne. Jeśli to ma Cie pocieszyć to G1jest o niebo lepsze... Moze to głupia argumentacja, bo cóż to za pocieszenie, ze ma sie "lepszego" raka, mniej złośliwego, bo to zawsze rak i wszyscy chcemy być zdrowi, niż mieć łagodniejszy wersje raczyska.. Ale mimo wszystko moze trochę Cie to uspokoi... Nie panikuj!!! Ciesz sie, ze masz już wszystko wycięte, co mogło być ogniskiem chorych komórek.. Super ze dobrze sie czujesz...nabieraj sił i jeśli bedzie potrzebna radioterapia to tez dasz rady bo każda z nas dała...
Ja miałam 25 naswietlen bardzo dużego obszaru -dużego z uwagi na przerzuty do węzłów chlonnych, do tego chemia (5sesji)po której pekaly żyły i chciało sie wymiotowac... A teraz jeżdżę na rowerze, gram w tenisa, plywam, podróżuje, pracuje i żyje normalnie, ciesząc sie każdym dniem... A minęło 6 miesięcy od ostatniej brachyterapii ....a no właśnie... Po tym wszystkim była jeszcze brachyterapia.
Radioterapia nie jest teraz już taka jak kiedyś. Kiedyś promienie paliły skórę aż do żywej rany... Były kobaltowe... Teraz radioterapia wykorzystuje mniej szkodliwe promieniowanie. Nie oznacza to, ze nie będziesz sie złe czuła, jeśli lekarze zaleca Ci radio. Można czuć sie zmęczonym, można mieć problem z pecherzem i jelitami. Tak. Ae organizm sie zregeneruje, wrócą siły i znowu bedzie dobrze.
Nie panikuj! Nie odliczam ile lat Ci zostało, 5 czy 10... Masz całe życie przed sobą kobieto i tak trzeba myśleć.. !!!!
Pozdrawiam i spróbuj myśleć pozytywnej...
sylwia_z_1978
 
Posty: 37
Dołączył(a): 27 mar 2013, o 20:36
Wiek: 35
Data operacji: 3 września 2012
Metoda operacji: cięcie pionowe
Powód operacji: Rak szyjki macicy 1b1, G3
Zakres operacji: Radykalną histerektomia, z obustronna limfadenektomia i repozycja jajnikow. Dodatkowo 15.10.2012 limfadenektomia węzłów pachwinowych. Radiochemioterapia.

Re: Witam serdecznie - jestem nowa koniczynka3102 - G1

Postprzez sylwia_z_1978 » 20 lip 2013, o 14:55

Hej Koniczynko,
Mam nadzieje, ze sie nie pogniewalas....odezwij sie co u Ciebie słychać.
Pozdrawiam
S.
sylwia_z_1978
 
Posty: 37
Dołączył(a): 27 mar 2013, o 20:36
Wiek: 35
Data operacji: 3 września 2012
Metoda operacji: cięcie pionowe
Powód operacji: Rak szyjki macicy 1b1, G3
Zakres operacji: Radykalną histerektomia, z obustronna limfadenektomia i repozycja jajnikow. Dodatkowo 15.10.2012 limfadenektomia węzłów pachwinowych. Radiochemioterapia.

Re: Witam serdecznie - jestem nowa koniczynka3102 - G1

Postprzez koniczynka3102 » 23 lip 2013, o 01:39

Witam serdecznie, byłam u lekarza, radioterapię zaczynam 5.08, lakarka powiedziała, że moim atutem jest wczesne stadium raka i że po leczeniu będę zdrowa i mogę nawet dożyć 80 i tego będę się trzymac :) :) :) Boję się trochę naświetlań , a raczej ich skutków , ale cóż jak trzeba to trzeba, żeby być zdrowym :) Życzę zdrowia wszystkim syrenkom , ściskam i pozdrawiam :)
koniczynka3102
 
Posty: 131
Dołączył(a): 26 cze 2013, o 09:30
Wiek: 0

Re: Witam serdecznie - jestem nowa koniczynka3102 - G1

Postprzez olikkk » 23 lip 2013, o 13:52

Koniczynko życzę Ci przynajmniej osiemdziesiątki w dobrym zdrowiu i ściskam serdecznie :ymhug: :-*
Obrazek Obrazek Obrazek
olikkk
Avatar użytkownika
olikkk
Glowny Moderator
 
Posty: 4225
Dołączył(a): 1 gru 2012, o 15:55
Lokalizacja: Śląsk
Wiek: 54
Data operacji: 23 lutego 2010
Metoda operacji: cięcie poprzeczne
Powód operacji: Mięśniaki macicy
Zakres operacji: Usunięcie macicy z przydatkami
Znieczulenie dolędźwiowe
Wynik HP: OK
Terapia hormonalna: Systen 50
od kwietnia 2010 roku
Na wyraźne efekty czakałam ok 2 miesięcy

Witam serdecznie

Postprzez koniczynka3102 » 4 sie 2013, o 19:38

Syrenki trzymajcie za mnie kciuki i przesylajcie mi pozytywna energie ! :) Jutro zaczynam radioterapie,pozdrawiam i sciskam :) :) :)
koniczynka3102
 
Posty: 131
Dołączył(a): 26 cze 2013, o 09:30
Wiek: 0

Re: Witam serdecznie - jestem nowa koniczynka3102 - G1

Postprzez aneta » 4 sie 2013, o 19:49

Koniczynko, trzymaj się, będzie wszystko dobrze =;
aneta
 
Posty: 134
Dołączył(a): 29 cze 2013, o 18:03
Wiek: 38
Data operacji: 7 sierpnia 2013
Metoda operacji: laparoskopia
Powód operacji: nieprawidłowy wynik hist-pat z materiału pobranego z macicy i szyjki macicy, mięśniaki
Zakres operacji: macica z jajowodami
Wynik HP: atypowy przerost endometrium ASCUS
Terapia hormonalna: nie stosuję

Re: Witam serdecznie - jestem nowa koniczynka3102 - G1

Postprzez olikkk » 5 sie 2013, o 22:18

Koniczynko chyba troszkę się spóźniłam z życzeniami z powodu mojej nieobecności :( ale mam nadzieję że tak czy inaczej dotrą do Ciebie :) a Ty dzielnie poradzisz sobie z dalszym leczeniem, czego Ci z całego serca życzę :-*
Obrazek Obrazek Obrazek
olikkk
Avatar użytkownika
olikkk
Glowny Moderator
 
Posty: 4225
Dołączył(a): 1 gru 2012, o 15:55
Lokalizacja: Śląsk
Wiek: 54
Data operacji: 23 lutego 2010
Metoda operacji: cięcie poprzeczne
Powód operacji: Mięśniaki macicy
Zakres operacji: Usunięcie macicy z przydatkami
Znieczulenie dolędźwiowe
Wynik HP: OK
Terapia hormonalna: Systen 50
od kwietnia 2010 roku
Na wyraźne efekty czakałam ok 2 miesięcy

Re: Witam serdecznie - jestem nowa koniczynka3102 - G1

Postprzez olikkk » 26 sie 2013, o 21:55

Koniczynko jak sobie radzisz kochanie ? Czekamy na Ciebie i dobre wieści :)
Trzymaj się dzielna Kobietko :-*
Obrazek Obrazek Obrazek
olikkk
Avatar użytkownika
olikkk
Glowny Moderator
 
Posty: 4225
Dołączył(a): 1 gru 2012, o 15:55
Lokalizacja: Śląsk
Wiek: 54
Data operacji: 23 lutego 2010
Metoda operacji: cięcie poprzeczne
Powód operacji: Mięśniaki macicy
Zakres operacji: Usunięcie macicy z przydatkami
Znieczulenie dolędźwiowe
Wynik HP: OK
Terapia hormonalna: Systen 50
od kwietnia 2010 roku
Na wyraźne efekty czakałam ok 2 miesięcy

Witajcie Syrenki

Postprzez koniczynka3102 » 31 sie 2013, o 17:24

Dziekuje za pamiec, oj jeszcze dlugo bedziesz musiala trzymac za mnie kciuki :) , bo......jeszcze nie zaczelam naswietlan , ,a to dlaczego? Czekalam za badaniem PET , ale od poczatku, kiedy poszlam do pani doktor radiolog , pogadalysmy i powiedziala mi, ze moglaby w ogole zrezygnowac z naswietlan ,gdybym miala usuniete wezly i zostalyby one zbadane, wtedy bylaby pewnosc, ze tam nic nie ma,ale ,ze szlam na operacje z rozpoznaniem CIN 3 to nie usuwa sie wezlow i jajnikow , poprosilam o badanie pet, zeby wiedziec , czy on cos wykaze , czekalam okolo 2 tygodni, odebralam wynik i ........prawy jajnik wznowa lub owulacja :( , nie ma to jak miec szczescie , tylko mi moglo sie takie cos przydarzyc :) Lece do lekarki ona mowi, ze jak taki wynik to ona i tak nie moze naswietlac , ze musze isc do mojej pani onkolog-ginelog i trzeba zrobic usg,wiec lece do tej lekarki cala zdenerwowana :) i co ..... i nic jajnik prawidlowy to byla owulacja , ufff :) PET nic nie wykazal poza tym, wezly czyste i wszystko inne tez,jednak nawet PET nie daje 100% gwarancji ,wiec zdecydowalam sie na ta radioterapie ,zaczynam 10.09 , dlatego bede prosic kochane Syrenki o pozytywna energie i trzymanie kciukow, ale sie rozpisalam :) Pozdrawiam Was goraco i sciskam , buziaczki
koniczynka3102
 
Posty: 131
Dołączył(a): 26 cze 2013, o 09:30
Wiek: 0

Aha, zapomnialm

Postprzez koniczynka3102 » 31 sie 2013, o 17:37

Mam prosbe , jak sa tu jakies Syrenki , ktore przeszly radioterapie , to czy moglybyscie kochane napisac co jadlyscie , a czego nie, na co uwazac i w ogole wszystko mnie interesuje ,jak sie czulyscie,skutki uboczne , a zreszta same wiecie o co mi chodzi :) Ps. Zapomnialam napisac , ze jestem juz porysowana i zaliczylam pierwszy tatuaz w swoim zyciu ;)
koniczynka3102
 
Posty: 131
Dołączył(a): 26 cze 2013, o 09:30
Wiek: 0

Następna strona

Powrót do Wygrywamy z rakiem

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość